I'm back

Nu är jag tillbaka och ska försöka blogga lite.
Det har varit lite krångel med bloggen, så jag gav upp där ett tag... Men nu verkar det fungera, så vi testar!

I helgen som varit har jag sovit över hos farmor fre-lör, mycket mysigt!

Och igår var jag och hälsade på hos faster. Där fick jag lussebullar och vatten. Mums!

Däremot har det inte blivit mycket utevistelse. Det är för kallt för mig. LIte synd att det är så kallt, för jg gillar ju snön annars, men när det är ca 10 minus grader ute så gör et ju ont i tassarna!!

Nu är jag dock på jobbet igen och en ny vecka har startat.
Ska smyga in i mitt hus här och lägga mig och morgonmysa en stund tll...

xoxo/ lilldoris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0