Spännande!!!

Har haft det fullt upp under helgen här med husse. Varit hos Birgith och Leif igår och haft det bra. Och sen har jag såklart myst en hel del med husse. Jo, för matte har nämligen inte varit hemma sen i onsdags! Längtar så efter henne nu.
Men. Jag vet att hon är på väg hem nu.
Och.
Jag vet något mer.
Jag ska få något av henne när hon kommer hem. Åååååå! det är ju så spännande med presenter! jag älskar sånt! undrar var det kan vara hon har hittat på för något!
Husse ska hämta hem matte ikväll, och då Tänker jag åka med. Vill ionte behöva vänta hemma. Som jag längtat. Och som jag väntar.
Men men, än är det några timmar kvar, så får helt enkelt vänta lite till!! :)

xoxo/ lilldoris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0