sista 2

Har ju blogga i 1,5 år här. Men känner att det inte finns så mycket mer att ge, därav blir det ju inte så mycket inlägg här längre. Jag har därför bestämt mig för att sluta blogga. Inte idag. Men jag tycker det passar bra att avsluta på nyår. För jag vet ju att ni så gärna vill se årets nyårsstass, eller hur?? :)
Så detta blir de sista 2 veckorna i bloggen.

Här får ni en liten bild som husse nyss tog på mig.

Ligegr i min egna lilla lya och myser hela morgnarna på jobbet :)

xoxo/ lilldoris

Kommentarer
Postat av: LISEN

Hej snyggdoris hoppas att du har det bra i kylan brrr,brrr vad kallt det är. Men Doris inte ska du sluta blogga heller din blogg är ju BÄST I LOVE IT.Jag kollar på din blogg varje dag för vem kan motstå att se på världens sötaste o roligaste hund=snyggdoris.Du får övertala husse o matte om att fortsätta blogga,För det vill VI!!! KRAM LISEN.

2010-12-20 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0