Överraskning

matte kom och hämtade upp mig på jobbet idag! Hur glad blev jag tror ni?? JÄTTEGLAD!
Vi åkte och handlade godis och mat till mig, och där fick jag även syn på en bedårande outfit. Det var inne på Pets. Där jhar de inte fullt på i klädhyllorna sen... LÄNGE... Men nu, äntligen hade de fyllt på med nyheter. Det fanns ett set där i rött, som innehöll både jacka, mössa och halsduk. Underbart fint helt enkelt. Vill ha! Men jag vet att matte och husse readn köpt julklapp... hoppas, hoppas att det kan vara nåt sånt de köpt!

Så dagen hr varit bra, för efter detta så har jag hälsat på lisen och Jörgen, och sen har vi myst här hemma.
Så efter den där överraskningen har det varit en alldeles utmärkt torsdag!

xoxo/ lilldoris


Kommentarer
Postat av: Katta

berätta gärna vad du tycker om min träningsvideo - den är kort och jag hade uppskattat det jätte mycket :)

2010-12-09 @ 22:35:36
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Cissi

2010-12-09 @ 22:50:47
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0