Glad, Nöjd, Mätt och trött

Ja, efter gårdagen så är jag himla glad alltså. När jag kom hem och fick se igen allt jag hade fått var jag så nöjd över mina fina julklappar. Tack så mycket kära släktingar! Mätt var jag också, efter all julmat, mums! Men tröttast av alla var jag nog också. Ojojoj, jag hade lite svårt att få ro bland allt folk, men tillslut, när klockan närmade sig 22, så insåg ajg att jag måste lägga mig i mattes knä och sussa lite.
Hade i alla fall en toppenbra julafton!

Julklapparna innehöll: 1 matskål, 1 råtta, 1 orange/brun stickad polo, 1 strickad svart polo med strass och 1 svart t-shirt med text.
Och i min strumpa på morgonen fick jag en annan leksak!!
Nu har jag massa nya outfits och även massor med nya leksaker! Härligt! Tack för dessa!!

xoxo/ lilldoris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0